wtorek, 17 lipca 2012

Turkusowa kropla

Porzuciłam blogowanie z powodu braku czasu. Muszę się wyrobić z wieloma zadaniami przed wczasami, także na razie komputer odstawiam w kąt. Wypadałoby się jednak pokazać raz na jakiś czas w blogowym świecie. Ostatnio zostałam poproszona o zrobienie ślubnych kolczyków z niebieskim akcentem. Wzór typowy, robiłam go już w wielu kombinacjach, ale wymyśliłam trochę inną broszkę i co tu dużo mówić, strasznie podoba mi się ten odcień niebieskiego ukryty w warstwach mdłego sutaszu. Poprzedni fajrantowy naszyjnik został przeze mnie porzucony, czeka na lepsze czasy - nie mam na niego pomysłu ani ochoty. Uciekam! Pozdrawiam Was serdecznie!

20 komentarzy:

  1. pewnie nie połączyłabym turkusu z takimi kolorami a tu niespodzianka:) pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany! coś niesamowitego :) jak idealnie Ci to wychodzi, jak gładko! :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, broszka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!!!
    Po prostu rewelacja. Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, turkus naprawdę wyróżnia się na tle sutaszu w takich neutralnych kolorach.
    P.S. Co do tęczowego naszyjnika, jestem już ciekawa, jak będzie wyglądała wersja sutaszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odcień niebieskiego rzeczywiście cudny!
    połączenie kolorków świetne, no i wykonanie oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany - pozostaje mi tylko wzdychać!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko patrzeć i podziwiać. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ! to niebieskie oczko je ożywia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne.Niespotykany zestaw kolorów,po prostu piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi się podoba:-)Sliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny:) super połączenie ten turkus rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski - piękny! W tych beżach tak ładnie odbija :) Jak na ślubne zamówienie dość nietypowo, ale bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki i broszka wspaniale się prezentują. Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów, bo niebieskiego koloru nic nie zakłóca :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Zapraszam do mnie: wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna broszka, fajne kolorki! mam nadzieję jednak że przerwa nie potrwa długo i że znajdziesz troszkę czasu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...