wtorek, 6 marca 2012

Odgrzewane formy

Zrobiłam wczoraj kontrastujące ze sobą sutaszowe kolczyki. Brak weny twórczej zabija, totalnie nie chce mi się wymyślać niczego nowego, a przecież wiosna idzie, powinnam się rozbudzić. "Ukręciłam" też lniany naszyjnik z kwiatuszkami i srebrnymi "iskierkami", to też nie jest żadna nowość. Oprócz tego na zamówienie uszyłam kwiatową broszkę, ostatnio bardzo spodobało mi się łączenie szarości z kontrastującymi kolorami. 
Dziękuję Wam za przemiłe komentarze dotyczące pawiego naszyjnika. Długo nie mogłam się do niego przekonać:).




Ostatnio spotkała mnie przemiła niespodzianka, zostałam wyróżniona przez MagaroAnię Krymarys-Godyń oraz Amarant. Bardzo Wam dziękuję! To dla mnie duży komplement. Zachęcam czytelników do zaglądania na strony moich blogowych koleżanek, gdyż tworzą przepiękną biżuterię. Magaro zachwyciła mnie swoją kreatywnością łącząc szyszki z lnem i projektując guzikowy naszyjnik, a Amarant powaliła mnie na kolana naszyjnikiem "Na jagody". Ciągle tkwi też mi w pamięci misterny, sutaszowy naszyjnik Ani, jego forma jest po prostu niesamowita. Trudno mi jest wyróżnić 5 wyjątkowych blogów, ponieważ uważam, że wszystkie mają w sobie piękne i zaskakujące dzieła sztuki. Kiedy  nie posiadałam bloga, to nawet do głowy mi nie przyszło, że istnieje tak duża rzesza pasjonatek, które swoimi zdolnymi palcami potrafią czynić cuda. Uf, dobrze, że pomyślałam o bloggerze, dzięki temu mam co podziwiać. A teraz uciekam i pozdrawiam;).



13 komentarzy:

  1. naszyjnik z kwiatami jest śliczny i urzekający :)
    Pozdrawiam Ciepło i zapraszam na swojego bloga.
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie jak zwykle piękności! Kolczyki - czysta energia! Uwielbiam takie kolory (zwłaszcza w dzisiejszy ziąb miło się w nie wpatrywać!). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , bardzo piękne przedmioty tworzysz.Widać w nich pasję tworzenia i talent.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest nieziemsko nieprzyzwoicie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Espectaculares y preciosos!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się do fanklubu Twoich naszyjników ;) a ten jest chyba najpiękniejszy ze wszystkich - te kolory są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pomarańczowe - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zakochana w Twoich cudownościach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wszystko, wyróżnienia gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wyróżnienia!
    a szary - cóż, powtarzam wszędzie, że pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj śliczne różności tworzysz napatrzeć się nie mogę może masz ochotę na prywatną wymiankę?? zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołowo - z przyjemnością, jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu :) Tworzysz piękne dzieła sztuki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe sa te naszyjniki lniane z dodatkami kwiatowymi, masz piękne kolory filcu...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...