niedziela, 27 marca 2011

Cynie

Cynie - urocze, kolorowe, śliczne, radosne i bardzo wredne w wycinaniu:). Stworzenie tych kolczyków wymaga ode mnie anielskiej wręcz cierpliwości, ale czego się nie robi dla Klienta! Z resztą uwielbiam po trzygodzinnej torturze zasiąść spokojnie przed swoim dziełem i napawać się kolorami lata. Cynie to jedne z moich ulubionych kwiatów, mają same zalety - wspaniałe kolory, są łatwe w uprawie, a ich trwałość jest niezwykła, potrafią przez ponad dwa tygodnie stać w wazonie. Szkoda, że są dość zapomniane i coraz rzadziej widuje się je w ogródkach pasjonatów ogrodnictwa. Mam jednak nadzieję, że to się zmieni i do łask wrócą te urocze, wiejskie kwiatki :).



PS. Fotografię tych dorodnych cyni znalazłam w Google, niestety nie mam swoich zdjęć tych wspaniałych kwiatów.

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa, to duża motywacja do kolejnych działań:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...